söndag 13 december 2009

Dagens pyssel


Härlig söndag där det blev en hel del gjort, sydde några kuddar som legat och väntat ett bra tag. De ska få bo i kökssoffan sedan, efter onsdag när jag hoppas ha städat i köket... Sedan skrev dottern och jag julkort, det blev färdigköpta sådana iår, har helt enkelt ingen inspiration till att skapa egna. Några paket slogs också in, har sett så många härliga inspirationsbilder på bloggar runt om så jag fick lite lust till det.
Sedan var det avslutning på ridskolan, sonen ramlade av förra veckan (första gången) och då skulle det bjudas på tårta. Han ville ha tårta med gran på, det blev lite marsipan över så det skapades en "snölucia" av det...
Imorgon börjar ny vecka, nu tänker jag värma mig lite glögg och njuta av kvällen för jag är rätt trött. Knepigt det där att man ofta är som tröttast efter helgen istället för tvärt om...
Må så gott
/Karin








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar