fredag 29 januari 2010

Fredagskväll = Taco!

Jag gissar att vi inte är den enda barnfamiljen som gillar Tacos på fredagskvällen... Brasan är tänd i kakelugnen och snart är hela familjen hemma på plats. Kuddarna ovan: den undre har min farfar broderat och den övre har mamma sytt.

I helgen får vi besök av både min och makens bröder med familjer, till middag får de då köttfärslimpa och semlor till efterrätt. Äntligen tror jag att jag och svägerskan ska kunna ta oss till Smultrongården, hittills har svågern inte lyckats komma hit i tid så vi har kunnat komma dit... är det en medveten strategi tro?! ;-)

Ute lyser lyktorna i den tysta snön. Det är fantastiskt vackert ute och jag hoppas kunna ta mig ut med kameran i helgen, för vem vet när nästa riktiga vinter kommer?
Må så gott
/Karin




4 kommentarer:

  1. Go kväll..

    Ja visst är det så. Allt ska vara perfekt på våren och an ska egentligen redan ha hunnit utomlands för att kunna visa upp de där perfekta bruna benen... Jag får aldrig bruna ben.. det är såå trist..

    Näää jag ska vårsova i år... =O)sen vaknar jag å det är strålande sommar...

    SvaraRadera
  2. Så fina kuddar.
    ha en bra helg.
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  3. Ha en riktigt trevlig helg tillsammans med släkten!

    Fin fina kuddar du visar - riktigt hantverk!

    Emelie

    SvaraRadera
  4. Taco her også i dag;) Og film og godis!!

    Ha en riktig fin helg!!!

    Kjempe-fine puter;)

    Klem
    Anette:)

    SvaraRadera