måndag 1 februari 2010

Godmorgon!

Äntligen hittade jag inställningen för tid så nu går jag enligt den svenska modellen och inte Stilla havstid...
I helgen sydde jag. Köpte linnehanddukar i somras på loppis och tog, med farmors gamla märkesbok hjälp, till att sy bokstäver och göra mig en påspåse. Den gamla var verkligen sunkig och behövde förnyas. Det var så kul att jag gjorde några till som hamnar i butiken om det är någon mer som vill byta ut sin.
Så var jag på stan och kunde inte låta bli att köpa frö... tomater och basilika! Igår kväll insåg jag plötsligt hur underbart det kommer att bli när det blir vår. Jag menar att efter en sådan här riktig vinter kommer våren att kännas ändå mer än vanligt... Bara den kommer snart!
Ny vecka, ny matsedel och dagarna fyllda med det vanliga...
Ha en skön dag
/Karin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar