onsdag 29 december 2010

Nu börjar det klia i fingrarna...

Fick för länge sedan en DVD om att anlägga en köksträdgård. Har inte hunnit titta på den, men nu på lediga dagar har jag satt mig bänkad. Helt perfekt för mig, lite bra tips men framför allt inspiration! Precis så som jag vill ha det! Typiskt, på hösten är jag så less på trädgården men nu vid jul börjar lusten komma åter och jag drömmer om det perfekta odlingsåret... Tur vi har årstider!
Igår tog vi fram skidorna, mina bindningar var helt slut- hur kan det komma sig? Men jag har ett par extra barnskidor så de bindningarna får väl flytta över till mina. Gjorde ett spår runt trädgården och sedan är det bara att köra varv på varv...
Eller så tar vi skridskorna och åker ner till skolan, var nere igår kväll och spolade tillsammans med en mamma till. Eller hon gjorde och jag försökte göra någon nytta... trevligt var det och isen var så blank och fin när vi åkte hem igen. Nästa gång ska jag dock ha varmare strumpor...
God fortsättning på er, hoppas ni har härliga mellandagar!
/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar