söndag 1 maj 2011

Läser och drömmer....

Helgen rullar snabbt på, mest tråkigt jobb- att klyva ved. Men planerar också rabatten vid uteplatsen och ändrar mig fortfarande hela tiden. När vinden från norr ligger på för hårt tar jag en vilostund i växthuset eller på soffan och läser Drömmen om en vit trädgård. Så när den här rabatten är klar måste det blir en helt i vitt... Ser framför mig en rabatt på baksidan av logen, kanske en björkallé och en stor vindlande rabatt i vitt. Tänk att gå där en sommarkväll

nej visst ja, det är ju där de flesta Bromsar bor... men snyggt vore det och överraskande eftersom man sällan går där.

Jag är så lycklig för jag fick en kommentar från Marie som har bloggen Hem & Lycka att jag vunnit hennes utlottning! Vilken tur jag hade! Jippi!!!!!

Ha en härlig söndagskväll och en bra start på veckan.

/Karin

8 kommentarer:

  1. Grattis till den fina vinsten!

    Jag har också köpt den fina boken, men jag har inte hunnit läsa den så noga än. Men jag har sett att Lisa med bloggen Lisas torp, som är en god bloggvän, är med i den. :-)

    Vårhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  2. Kul att vinna så fina saker.:-) Kram stina

    SvaraRadera
  3. Grattis till den fina vinsten. Vilken tur. Den boken skulle jag vilja ha också . Kanske köper den. Ha de gott. Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till den fina mjölkkannan eller om det är den fina skålen eller rent utav bägge två.
    Ang boken så verkar det vara en riktigt trevlig bok...vit trädgård låter vackert.
    Ha en fin kväll
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej hej! Saknar din adress för att skicka ut din vinst!

    kram Mia

    SvaraRadera
  6. Ja, precis, det är rätt adress - maria@hemochlycka.se Har inte fått dina mail, vad konstigt! Testa även min andra, wallgrenmaria@fusemail.com och till min man martin@mrw.nu så måste det ju komma fram någonstans. Jag svarar alltid så vet du om det kommit fram.

    kram Mia

    SvaraRadera
  7. Du kan även ta hemochlycka@gmail.com och info@elliscorner.com så har vi testat alla ;-)

    kram

    SvaraRadera
  8. Visst är det en fantastisk bok! Jag drömmer och njuter :o) Vill så mycket med vår trädgård och helst skulle det varit gjort igår ;o) Men lite i taget, så blir det kanske min drömträdgård tillslut!

    Ha en fortsatt skön vecka!
    Kram Ulrika

    SvaraRadera