onsdag 30 december 2009

Gott slut!


Ett fantastiskt jullov!. Ute är det snö, vackert och kallt. Barnen åker skidor i pappas uppskottade spår runt tomten (är på 9000 kvm så det finns gott om plats). Jag jobbade måndag och tisdag men nu är jag ledig igen och det känns välbehövligt. Kanske tom finns tid att läsa tidningarna som kom strax före jul. Lantliv kan jag läsa och njuta av vinter och vill jag ha vårkänsla får jag läsa Drömhem... Mina två favoriter i nuläget.
Nyårsafton tar mig alltid på sängen, vi fixar och donar så inför jul och sedan vips dyker det upp en afton till att njuta av. Dags att planera maten! ;-)
Hoppas ni alla har det bra! Gott slut och Gott Nytt 2010!
kram
/Karin

6 kommentarer:

  1. Hej
    vill önska dig det samma! gott nytt år...
    kram=)

    SvaraRadera
  2. Håller med, dessa är mina storfavoriter också, särskilt Lantliv.

    Gott nytt år!

    kram

    SvaraRadera
  3. Önskar dig ett gott nytt år!
    Kraam
    Melinda

    SvaraRadera
  4. Ett Gott slut och ett Gott Nytt önskar jag dig också!
    Visst är det härligt med allt det vita, men nu är deet riktigt riktigt kallt!!!Whhi...

    kram emelie

    SvaraRadera
  5. Hej Karin!

    Gott Nytt År till dig också!
    Härligt med lediga dagar, de är välbehövliga:)

    Kram
    Mia

    SvaraRadera