måndag 25 januari 2010

Det är måndag morgon och mitt huvud känns så tungt...


... så sjöng han, var det Povel? En intensiv och rolig helg har det varit med både middagsgäster och träff med nya bekantskaper. Igår var vi hemma hos en kusin till mamma som släktforskat en del, vi lyssnade på skrönor och sanningar om släkten tillbaka till slutet av 1700-talet. Jag tycker det är så kul att min mamma tagit tag i att reda ut en del av det som man nu kan veta om människorna i släkten, samt att sätta namn på en del av de foton som finns i gamla album. Ska bli spännande att läsa när hon är klar.
Käre maken kom hem med nya tulpaner i fredags, men jag var bara tvungen att försöka ta kort på de gamla för de fick en intensiv färg när de vissnade.
Jo, så har jag sovit ut i helgen också och det kan ju vara därför som huvudet känns så tungt idag...
Ha en härlig måndag!
/Karin

1 kommentar:

  1. Snygg bild du fått till. Hoppas huvudvärken har släppt nu. Kram Stina

    SvaraRadera