tisdag 26 januari 2010

Tack!

Tusen tack! Jag fick en award från Åse som har bloggen Limetwig. Med den följde att man skulle avslöja 7 saker om sig själv och ge den till 7 bloggare igen. Många har den och jag läser alltför många för att kunna välja ut bara sju stycken att ge den till så jag ger den till ALLA som läser här. Inte helt korrekt kanske men...
Nåja, sju saker om mig då?
Tja, kanske:
1. Nörd när jag fått något intresse, just nu på våren är det BARA trädgård i huvudet, mao rätt enkelspårig
2. Pratig och sprallig i jobbet och med dem jag känner, rätt blyg i andra sammanhang (även om ingen tror mig)
3. Älskar choklad, på bredden och tvären, bredden blir det mest av iallafall så det syns...
4. Är så lycklig för min nya kamera, det är perfekt att blogga för då får man komma på nya sätt att ta kort och öva sig på
5. (Borde ha kommit först) Älskar familjen förståss!
6. Men gillar ensamhet också, försöker fortfarande hitta ett bra forum för det
7. Ska ALDRIG bo någonstans mer där jag inte kan tända en brasa. Kommer att bli en hemsk boende på äldreboendet senare i livet, -Den där Karin, hon tänder på allt hon hittar så göm tändstickorna? är det första alla vikarier kommer att få höra när de börjar jobba på det boende som jag är på...

Förstår inte datummärkningen på bloggen, kl är strax efter 6 på tisdagsmorgonen men det står väl som måndagsinlägg kan jag tro?!

Må så gott
/Karin

1 kommentar:

  1. Jaså det är så du är... :)) Roligt att läsa lite mer om dig. Och chokladfreak är jag också, tyvärr...
    Du frågade om målningen på draperiet. Jag använder textilfärg och textilpenna. Jag har inte spänt upp det, utan jag lade draperiet på golvet, och använde sedan maskeringstejp för de raka linjerna, och då tejpade jag fast draperiet i golver också, så att det inte skulle glida... Sedan har jag använt både schabloner och målat för hand, med en förlaga framför mig... och det gäller att hålla tungan rätt i mun!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera