onsdag 13 januari 2010

Drömmar...


Nu börjar erbjudanden om fröbeställningar trilla in. Fick erbjudande från Odla.nu och hittade den här bilden som verkligen lockade att odla lavendel! Tänk att gå förbi där och berusas av dess doft!
Var inne hos Lilla Blanka och blev inspirerad att än en gång leta kurs i Kalligrafi. Önskar jag kunde hitta en helgkurs i vår eller sommar. Har helt enkelt inte tid att gå en kväll i veckan eller en hel vecka mitt i sommaren. Är det någon som får syn på en sådan kurs någonstans i landet så skvallra gärna!
Idag är min lediga dag, ska lämna in bilen för oljebyte och passa på att hälsa på min svägerska och deras dotter för en långpromenad.
Ha en skön dag
/Karin

2 kommentarer:

  1. Lavendel... åååååh! Jag har trädgården full, älskar lavendel. Hoppas den överlever kylan...

    Ha det gott,
    Emma

    SvaraRadera
  2. Själv letar jag en drejkurs, men det verkar inte finnas här! Lavendel blir det varje år för mig, det är så härligt med både deras doft och färg.

    SvaraRadera