fredag 15 januari 2010

Rea

Visserligen är det jätteskönt att ha kastat ut julen, men...
Var på ICA igår och skulle handla frukt, de hade stor rea på blandade ting och bland annat hittade jag dessa kökshanddukar för 8 kr/styck. Tänkte att det kommer en jul igen, de kan bli tabletter om man delar dem eller servetter.. eller har du en annan idé? Fanns även i vitt och rött... kanske borde lägga fler på lager?
Ute är det inte alls lika kallt längre men vackert, tog det här kortet på snön på uteplatsen imorse när jag hämtade tidningen.
Jobbar kort dag idag, bara till 12.45, det är härligt med mycket av fredagen ledigt, helgen blir längre helt klart. Hoppas på fint väder så jag kan fortsätta leka med kameran och promenera.
Må så gott
/Karin



3 kommentarer:

  1. Det ska ju i alla fall bli varmare över helgen. Alltid något.;-) Kram Stina

    SvaraRadera
  2. De handdukarna var jättefina! Och de ser ju inte så "juliga" ut ändå i de färgerna... och 8 kr var ju superbilligt!
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  3. Jag fyndade också kökshanddukar på Ica, fast en annan modell. Mina har blivit en lång duk men man kan också göra kuddfodral av dem!

    SvaraRadera