måndag 22 februari 2010

Grattis ängeln i vitt

Så är det måndag kväll och barnen hjälpte mig dra en lapp av de kommentarer och mail som kommit. Det blev ängeln i vitt som vann påsen. Grattis! Hoppas du kommer att gilla den.
Fick för mig att jag skulle baka bullar i helgen som var, pga ovädret kom jag inte åt mjölk så vi bakade ikväll istället. Tror det var önskan om ett saftkalas under äppelträdet som var orsaken till att lusten att baka föll på. Goda blev bullarna iallafall...
Nu tänker jag sätta mig framför OS och bläddra i nya Trädgård och blommor som kom i brevlådan idag, tillsammans med en växthus broschyr. Det var artikel om växthus i tidningen också så gissa själva vad jag ska läsa först...
Må så gott
/Karin






3 kommentarer:

  1. Näääeeee......vann inte jag den fina påsen! ;o)
    Men stort grattis till "Ängeln i vitt" som jag träffat och hon är jättetrevlig!
    Den kommer att göra sig så fint i hennes vackra hem!
    Nu ska jag ta en promenad....solen kikar fram!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Gomorron - tack för besöket - inte bara jag som är vaken! Stort grattis till vinnaren! Jag tänker inte börja så, förrän naturen har vaknat ur sin vintervila. Gillar inte långa och spinkiga groddar utan vill ha kraftiga och starka "bebisar", som blir stora och livståliga...*ler*. Förr var jag för snabb att så och fick klippa ner dem hela tiden...man lär sig så småningom...
    Kram Randi

    SvaraRadera
  3. Grattis til vinneren.....må ut for å kjøpe friske blomster og flere interiørblader, eller kanskje en bok på Mammut salget som jeg kan kose meg med i helgen...skal ikke utom døren i dette snøkavet som vi har her...

    SvaraRadera