fredag 19 februari 2010

Utlottning

Nu har jag en mycket liten blogg om man jämför men jag vill ändå fira att 1000 besökare hittat hit. Det gör jag med en utlottning av en påspåse (den på bilden), en väl använd sak i miljötider eller hur!? Vill du vara med i utlottningen så skriver du bara en kommentar så drar jag en av er på måndag 22/2 kväll.
Här snöar det IGEN! Var är gumman Tö? Kvast och skyffel får vi dra fram igen idag och jag är nästan glad att jag är hemma med barnen igen, de gick i skolan en dag (tisdag) och sedan var det kört med öronvärk och feber igen och idag är det min tur att stanna hemma med dem. Vi får hitta på lite mys och göra iordning för helgen och melodifestival.
Må så gott
/Karin



3 kommentarer:

  1. Halloj!

    Har precis vart ute och skottat IGEN. Självklart vill jag vinna denna påse = ) Jag har bränt kanterna på textrullen det blir ju liksom lite ojämt och brunt och ser lite äldre ut då.

    Ha det bäst

    Kramiz / Carina

    SvaraRadera
  2. Åhhh...så fin, den vill jag vara med och kämpa om! ;o)
    Ja, nog känns det att skottningen tar på krafterna, men det känns bra.
    Vart ska all snö ta vägen sen? Vill inte ha någon vårflod, bäcken går precis brevid butiken. Inte bra!
    Jaha....då blir det melodifestival ikväll. Jag håller på Darin, hörde låtarna litegrann igår på radion.
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  3. Heej du!

    Åh den fina pås påsen vill jag GÄRNA vara med och ha chans att vinna!
    Har en som jag sytt själv av en gammal frottéhandduk. Den är praktisk men inte vacker. Den som du lottar ut är ju både praktisk och gudomligt vacker!

    Du har helt rätt med att det är en fotskrapa! Sen är den en gammal sop med hästtagel också så det var bra gissat det med :)))

    Önskar dig en riktigt fin söndag!
    Kram, Carina

    SvaraRadera