fredag 2 april 2010


Glad Påsk!




Glad Påsk på er alla! Här hemma försöker vi få barnen att sitta mindre vid datorn vilket resulterar i att mamma sitter mindre hon också. Bra båda delar tror jag, men jag saknar att inspireras och roas av er. Nu är påsken här, och det är vår i luften- underbart! Igår beställde jag vårt växthus, maken fick något desperat i blicken för han inser nog bättre än jag hur mycket jobb det är men jag är bara glad!
Ikväll blir det middag med mor och svärmor, vinmarinerad rostbiff och lime-passionsfruktsbrylépudding till efterrätt. Igår bara låg jag pga en hastigt påflugen förkylning men idag har jag mera ork och det behövs som det ser ut här hemma.
Hoppas ni alla får en bra påsk!
kram Karin

1 kommentar:

  1. Det var en riktig skönhet du har hängandes där! Är det sån där man blir med åren? ;o)
    Usch ja, datorn stjäl alldeles för mycket tid, och nu när det blir skönare väder, får den komma i andra hand. Jag kan förstå att det är frustrerande som förälder. Något som våra slapp kämpa med, och jag kan ärligt säga att jag är glad att den inte fanns när jag var liten. Tänk så många fina lekminnen man har från naturen! :o)
    Växthuset blir spännande, och man måste ju prova om man har gröna fingrar! ;o)
    Glad Påsk"
    Kram Kicki

    SvaraRadera