söndag 16 maj 2010

Loppisfynd bla.


Var på stan idag med dottern och shoppade, en korg på Lågprismagasinet att lägga singelstrumpor i som kommer ur tvättmaskinen. Fin korg, trist jobb att para strumpor. Nyttigt för mig att vandra runt lite, risken stor att jag annars stelnat till och fått mer träningsvärk efter ridturen igår.
På vägen hem hoppade vi in på loppis som Kicki i Min Skattkammare tipsade om. Så trevligt! Gjorde riktiga fynd: en termosmugg, glas, en blomkruka och fat- har en pelargon som verkligen behöver mer utrymme- en änglaburk som ska få innehålla vaniljsocker och en hylla till dotterns petshops figurer. Den hyllan köpte hon på lånade pengar mot att hon ska rensa under vinbärsbuskarna- så snacka om att jag gjorde fynd!
Återkommer till att vi hade tur med vädret igår när vi red för idag var det mulet och småregnade igen. Hade hoppats kunna ta månadens bild över rabatten där de fina rosentornen syns men det får bli en annan, bättre dag rent väderleksmässigt.
Helgen är slut och jag med... Må så gott
/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar