söndag 23 maj 2010

Tack!


Av Tiger och matte i bloggen Tigers tassemarker kom en utmärkelse, tusen tack för den! Med den följde en utmaning att visa den 10:e bilden i sin blogg och att skicka den vidare till 7 andra bloggar. Min bild blev från julstöket när Amaryllisen var på väg att slå ut. Hua, längtar inte alls till jul nu untan njuter av sol och värme och att vara ute och påta...
Finns så många bloggar som jag försöker titta in hos allt som oftast men bland annat är det dessa:
Det finns så många fler...
Ha en härlig söndag allihop!
/Karin

8 kommentarer:

  1. Hej Vännen,
    Blir spännande med växthus projekt, här jagar jag just nu lite gamla fönster som kommer sitta i vårat nya växthus det gamla ska rivas och där blir det altan istället. Ha en fortsatt mysig helg.
    Kram Theres

    SvaraRadera
  2. Tusen takk for award fra deg -det setter jeg pris på! Ønsker deg en deilig søndag og jeg håper solen også skinner hos deg!
    Klem fra Hanna

    SvaraRadera
  3. Hei, Karin!! Tusen takk for kjempe-fott award!!! Så hyggelig at du tenkte på meg ...

    Ha en fortsatt riktig fin pinsehelg!!!

    Stooor klem
    Anette:)

    SvaraRadera
  4. Tusen tack! Vad glad jag blir! =) Det värmer ska du veta!!!

    Ha en riktigt fin söndag!
    kram Emelie

    SvaraRadera
  5. 1000 tack kära du!
    vad gulligt av dig.....

    var rädd om dig och ha en skön vårlig/somrig tid!

    Lisbeth

    SvaraRadera
  6. Grattis till utmärkelsen!
    Kul att hitta fler bloggare från nejden.
    Spännande att följa projekt Växthus då du har tid att ta tag i det.
    annika

    SvaraRadera
  7. Tack för det!! :-) Och jag håller med, julen är verkligen inget som man längtar efter när man ser hela den grönskande världen utanför!

    SvaraRadera
  8. Jag tackar och tar emot!

    :)

    Emma

    SvaraRadera