måndag 26 juli 2010

Husmorssemester!

Sista dagen på semestern tog kusin och jag bilen 17 mil till Linköping och trakten däromkring. Via Marie i bloggen "Min lilla veranda" fick vi tipset om en sommarmarknad och den satte vi GPS´n mot och åkte. Så mysigt, vi gick runt i stallet och jag hittade kannan ovan som jag nöp kvickt. Efter shopping av kanna och jättegod getost tog vi en smörgåsbuffé inne hos dem. Vi kröp upp i en soffa med skinnfällar och bara njöt trots det gråa och blöta vädret. Tack Marie för tipset!
När vi var mätta och nöjda åkte vi in till Gamla Linköping och strosade runt strax innan stängningsdax, sedan blev det sushi och en tur in till Domkyrkan innan vi styrde kosan hem igen.
Idag har jag nu jobbat första arbetsdagen och det var helt OK förrutom att katten höll mig vaken från 4-tiden...
Må så gott
/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar