söndag 16 januari 2011

Ljuset

igår var det tulpanens dag och maken kom hem med en bukett vita tulpaner. Ett underbart vårtecken! Julen är utdansad sedan en vecka och nu i helgen kom nya gardiner upp i vardagsrummet som jag hittade på rea! Ombonade och härliga med en för mig ny upphängning som jag tänker kopiera fler gånger.


Med i beställningen slank även ett kuddfodral med som talar om frösäsongen...
och så kom första beställningen i postlådan, nu vill jag att det töar... och det gör det ju men det är ändå långt kvar...
Ha en härlig söndag
/Karin









4 kommentarer:

  1. Oh så härligt! Jag vill också så, men har ingenplats... Buhu...

    Och inget växthus heller...buhu igen...men man kan ju inte ha allt...

    Kram Emma

    SvaraRadera
  2. Fina gardiner! Och kuddfodral! Jag har också funderat på det där fodralet ett tag, visst är det hm?

    Den lilla tuvan i gruset är vit backtimjan, en fin marktäckare... som man även kan äta, fast mest är den dekorativ :) Håller tummarna att den klarar vintern!

    Ha d gott!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  3. Hej och Tack så hjärtligt att du visade ditt växthus från Skånska. Är det precis ett lika stort?? 11.4 kvadrat?? Det som nog oroar mig mest är grunden . Att det ska bli rakt osv. Jag ska visa mannen din blogg vid ett senare tillfälle. Kram

    SvaraRadera
  4. Tack för påhälsningen...hoppas du kommer tillbaka:) Jättesnygga gardiner och vilket fint rum, det gillade jag!! KRAM Helena

    SvaraRadera