måndag 6 juni 2011

Varför kan jag inte lämna kommentarer?


När jag ska lämna kommentar så loggas jag ut och även om jag sedan är inloggad så trillar jag ut igen- varför, vad göra?Jättetrist är det och det är därför jag varit så tyst länge för varje liten kommentar tar sådan tid och det är inte alla som tar emot anonyma kommentarer av olika anledningar.
Ute är det iallafall fantastiskt! Försöker nu få fart på en automatisk bevattning men det är klurigt vill jag lova att få den att fungera. Någon som har en från Skånska byggvaror och vill ge mig extra tips? Tur att vi redan bokat upp grannens tjej som både katt och växthus vakt när vi ska på semester såsmåningom.
Första snittbuketten gick i vitt och lila, tur man har mycket i rabatterna så man törs plocka av "godsakerna". I växthuset växer det så sakteliga, jag missade gödningen (som alltid) men nu har jag skärpt mig så jag hoppas allt tar sig som det ska. Två gurkor har vi iallafall skördat, de var mumsiga!
Må så gott
/Karin






2 kommentarer:

  1. Ååå vad mysigt det ser ut i växthuset. Men oj vad det blir varmt i dem. Har gjort ett provisorisk skydd mot solen men måste klura ut nån annan lösning. Det värsta är när man ska bort. Det värsta är nog för ampeltomaterna . De torkar ut väldigt fort.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har också svårt att få bevattningen att funka hos oss, så jag har tyvärr inga tips när det gäller det.

    Kramiz Madde

    SvaraRadera