måndag 23 april 2012

Möte med våren i London...

I förra veckan var maken och jag till London på en "bara vara" resa, barnen var hemma med mormor. Det regnade stundom rejält men på fredagen var vi till Hyde Park och då sken solen! Min dröm till nästa liv är att få vara trädgårdsmästare i en trädgård med resurser, det är ju så att man måste prioritera här i världen och oftast försöker jag hitta på så enkla och billiga lösningar som möjligt till min egen lilla plätt i världen. Inte alltid är det billiga det bästa (eller det enklaste för den delen) men vad gör man när önskelistan är längre än plånboken?
Hur som helst, njuta av andras trädgårdar kan man alltid (och skriva fler saker på önskelistan...).
Till helgen hoppas jag på bra väder för att fixa pallkragarna inför jordbeställningen och att skura ur växthuset. Må så gott
/Karin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar