torsdag 3 december 2009

3 december


Jippi! Förra året kom riktiga tomten! Alla vuxna satt med och barnen undrar fortfarande hur det gick till, nu talade jag med tomtemor igen och han kommer iår också! Det är en lycka för alla, speciellt karlarna i familjen för då slipper de. Ett annat år skulle vi byta med grannfamiljen hade den mamman och jag tänkt... problemet var att INGEN av "männen" varken i vår familj eller deras vågade vara tomte hos någon annan utan hon och jag åkte emellan. Lite flopp kan man säga, men iår blir det lika flipp som förra!
Idag har jag en ledig dag och ska försöka fixa undan det mesta i julklappsväg hoppas jag.
Må så gott
/Karin

1 kommentar:

  1. Nämen, inte våga vara tomte?! Nu får ni allt ta och utmana herrarna i familjen! Men klart, har ni kontakter med den riktiga tomten så... ;-)

    SvaraRadera